Selasa, 3 November 2009

mY BeSt Fri3NdS W3dding

pada 30.10.09 hari yg amat bersejarah bg kwn baik aku.pada hari tersebut statusnya telah bertukar..dari seorang CIK kepada PUAN..gambar2 nie pada hari khamis (29.10.09) sehari sebelum majlis akad nikah..bertemakan warna hijau..kawan aku nie suka merah tp ntah napa hijau lak yg dia pilih masa majlis nie..

emmm masa nie la kan peluang yg ada utk berborak,mengumpat semua da..sambil2 bungkus telor sambil la mulut bercerita..

kawan aku upah org dtg umah dia utk lukiskan inai..cantik berbaloi dgn harganya RM150 per package..inai pun da package ko..tapak tgan tu penuh la depan belakang.

yg nie bhagian depan tgan.kaki pun ader gak tp malas aku nak letak..

muka penat..aiyoo baru pakai inai dh penat ke??belum majlisnya lg..berapa kali mulut nya berbunyi letih..bila bole tanggal inai ni..aku siap bawak dia kuar pusing2 lg dgn inai penuh d jari..





Tiada ulasan:

Catat Ulasan