Isnin, 23 November 2009

mAkaN at KG Baru


hari sabtu arie tu family aku keluar makan sempena birthday adik aku..emm jauh gk la g makan sampai kat Kg baru tu..aku main redah je g sana sampai sesat2 (actually tak sesat pun org yg bg direction salah tp sbb aku cekap so tiba2 je sampai kg baru) sebab kita org g asing2 coz lepas tue aku da hal. harga nya bole tahan murah and makanan not bad la..sedap jugak


tom yam campur,kuah nya pekat sgt kira nie tom yam pure mcm thailand but aku tak suka la pekat2 cmni not my taste..

kailan ikan masin..sedap sgt

sup ekor..not bad

kerabu kerang..sedap sgt tp bg tekak aku la..tekak korang ngak ku tahu..


sotong masak sos

daging masak aper ntah nie tp sedap sgt..aku suka,aku suka..lembut je daging nie

udang masak pedas..tak sedap lgsng tp favourite aku ialah udang so aku balun jer la sampai licin


ikan siakap masak 3 rasa...tak sedap lgsung...kuah dh lain cair..pastu mcm masak sos jer bentuk nya..

ada lg makanan tp aku malas la nak ambik gambar..aku sibuk makan lapar gila..adik aku yg laki tue lak dtg lambat so nasib dia la..aku makan dulu..kat situ pun da jual bubur nasi..nama kedai tue JOHAN SEAFOOD dekat dgn stadium kg baru..byak lg makanan yg sedap2 kat situ..klu korang tgok mesti terliur cuma da yg sedap and ada yg tidak jer..

2 ulasan: