Selasa, 3 November 2009

mY b3St Fri3Nd w3dding part 3


nie masa ptg sebelum nikah..kwn aku uat tukar2 baju masa ptg jumaat nie sebab dia nikah mlm kat kul 9 so kang klu mlm baru nak tukar2 baju kul baper nak tido weii..lgpn mlm da mlm berinai lg siap sanding2..yg tu jurumekapnya..suka tau nyakat aku..aku ngn dia ni ask gaduh jer..klu aku tak da dia sibuk carik aku..
muka dh siap make up..mcm tak da perubahan jer..

baju melaka..aku suka baju nie..aku kawin sok2 nak pakai baju nie gak la..huhuhuhu

wahhh..kat hutan gitu...huhuhuh
ko carik aper kt atas tu kak oii..laki ko tak da nya kat situ..

suka pose nie..cute

hah dh tukar baju lak.baju india..ada ke dia ckp baju nie tak cantik..cantik la bila aksesori dh complete..

awat blur nie..ishh gigil la tgan aku

huhuhu..tiba2 jer dh sampai jepun..siap da salji lg..


kesemua baju,make up,pelamin,photographer dlm satu package dlm RM3K tak silap aku..not bad la harganya..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan