Selasa, 17 November 2009

NASI STD!!

ayam goreng..dah nak abis sebab sedap sgt


nasi putih dgn kuah..aku pn tak sure kuah per dia cmpur cuma yg pastu semua kuah kari..

korang pernah dengar tak nasi STD?emm aku baru first time dengar and aku dh rasa dh nasi tue bole tahan gak la rasa nya..nasi tue nasi putih biasa dgn ayam goreng tp ayam goreng tue lembut and garing..bg tekak aku sedap la..

arie ahad (15.11.09)..aku kuar dgn adk2 sedara aku g beli barng dekat selayang mall balik tue aku teringin lak nak mkn nasik STD tue so singgah jap makan..wal hal sebelum tue dh taram mcD..tp aku tak mkn sgt mcD nie tak berapa minat la..takat fries and nuggets tu okay la tp burger mmg aku tak bole mkn lgsg..rasa nak termuntah jer..tue yg balik aku angkut depa g makan nasi STD nie..klu u all budak selayang and duk area desa bakti or seri murni confirm tau nasi STD nie..


2 ulasan:

  1. wah...promote selayang nampak....maple tue kene bagi ko commission nie sbb promote produk dia...hehehe betul marketers yang berjaya la ko ni....wahahahah

    BalasPadam
  2. hehehehehe...aku tak da modal nak cite la..tu yg nasi STD pn aku tempek gk nie...

    BalasPadam