Isnin, 16 November 2009

aku tension la..

hye blog aku sedih la hari nie..sedih + terasa hati..berkenaan keja pn ada,pesonal pn ada..bercampur aduk menjadi satu..aku arap dengan meluahkan kepada blog hati aku akan lebih tenang..tenang ke aku?

ntah la..aku dh uat sebaik mgkin and sedaya yg ada tp still jugak aku tidak di hargai..aku dah cuba yg terbaik..s.u.m.p.a.h aku dh cuba tp..

aku tension sgt bila aku di push uat sesuatu tanpa ada pihak yg mengerti..bukan aku tak bole buat keja under preasure aku pernah jugak alami situasi begini dulu tp aku pun manusia biasa jugak yg perlu di mengertikan hati nya..yg nie nak kena cepat yg itu nak kena betul..adakah aku dianggap seperti computer?semua in put bole masuk dlm kepala nie..computer pun ader masanya akan 'jem' jugak klu di paksa inikan aku seorg manusia biasa..

aku dikatakan memperbesarkan benda kecik maybe kecik pada dia tp tidak pada aku..dah berkali2 aku nyatakan aku nak mcm nie not mcm tu..permintaan aku tue pun bukan la berat sgt pn..dia pn ckp tak susah tp kenapa still ulang benda yg sama..dia mintak aku paham dia tp tidak cukup ke selama nie aku paham dia?jika benda yg sama di lakukan berkali2 walaupun hal tersebut kecik patut ke aku biakan sahaja?aku ada ati and perasaan yg perlu di hormati..

aper yg patut aku lakukan wahai blog..aku nak lari dr semua nie..just utk tenangkan ati aku and pikiran aku..aku terlalu kecewa sehingga tidak mampu utk berbuat aper2 hanya doa yg mampu aku lakukan setakat nie..

pls: aku campur semua perasaan aku,semua kesedihan aku dlm satu entry..jgn judge aper2 maybe aper yg u all pikirkan tak mengambarkan aper yg aku alami..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan