Isnin, 19 Oktober 2009

P@p@Dom..

papadom..papadom..papadom.. klu dengar pada nama mcm tak glamor..first aku dengar nama filem nie aku rasa cm ish best ke cite nie nama pn papadom je..sebab nama sesuatu filem tue memainkan peranan yg penting jugak (bg aku la) aku nie nak tgok wayang kena tgok pd nama gak sbb aku nak tgok wayang yg ringan kepala otak aku jer..citer yg uat aku tak pening2 pkirkan maksud tersurat or tersiratnya..memandangkan papadom menang filem terbaik so aku da rasa cm nk g tgok la..tue pun abis aku survey dgn semua org yg dh tgok cite nie..kebanyakkan kata best tp bg aku bila best ni mean so,so je la...

tp bila aku g tgok sndiri cite tue...mmg best gila la..sampai 2 kali aku g..siap blanja sepupu2 aku g tgok cite tue..aku salute gila la dgn AFLIN SHAUQI..pandai dia main dgn emosi penonton..lawak yg dia garapkan very the spontan bukan lawak bodoh,splastik or plastik..selain dr klakar ia juga memainkan dgn emosi sedih penonton..aku tgok 2 kali,2 kali gk la aku touching but tak nangis la ya sbb aku susah nak nangis depan org nie..

sapa2 yg belum g tgok cite nie better g tgok cepat sbb anda tak kan menyesal la bila dh tgok cite nie..no wonder la cite nie bole menang filem terbaik sbb mmg terbaik pn yg pernah aku saksikan la (nie bg aku la)..lain org lain cite rasanya..bg aku,aku mmg suka cite cmni..yg tak memberatkan kepala tp still bole uat org berpkir..

emm gambar tak da lk nak letak..very the malas nak tangkap..aku nak hired MR SIRMAN KAK RED la..boleh kak red??huhuhuhu SIRMAN sy belum da la kak red...

1 ulasan:

  1. aku pon suka gak cite tu...best...tak kering gusi dibuatnya....

    BalasPadam