Isnin, 19 Oktober 2009

On3 dRoP p3RFuMe..

aku rasa skrg nie dh ramai org yg jual one drop perfume nie..malah ia mudah di dapati di kedai2..setahu aku la harga utk sekotak nie RM40 tp utk 1 botol dlm RM6/7..aku paling suka dgn kotak warna hijau tue..bau2 yg terdpat dlm tue semua wangi2 and puas ati la klu beli..ramai gak la sedara mara aku yg suka dgn bau dlm kotak hijau tue..
kotak yg warna hitam dn purple tue utk lelaki..tp sesuai gk klu pomp nak pakai sebab bau nya tak keras sgt..

one drop perfume nie kelebihan nya selain dr wangi ia gak tahan lama la..aku dh try pakai dh bila aku pakai pg,mlm pun bau nya still da lg..selain tue one drop ni bila kita calit kt tanggan or leher baunya cuma hanya terdapat kat kita mean klu org lain calit kt tanggan mereka baunya dh lain walaupun utk botol yg sama sbb DNA kita kan lain2 so bila minyak wangi one drop dh campur dgn DNA kita bau tue hanya khas da pd kita la..

aku tgok pakai one drop nie dh jadi trend dh kat sini..mgkin sebab mudah di bawa sbb size nya kecik selain baunya boleh tahan lama..and harganya pun berpatutan..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan