Rabu, 3 Februari 2010

w33ding mY cousin

actually cite nie dh agak lama..aku kemalasan nak update je..yg nie wedding adik sepupu aku di klang pada 02.01.2010..mak dia adik kpd arwah mak aku..tak byak pn gambar yg aku tngkap..very kemalasan..





yang nie pun adik sepupu aku gk tp anak kpd pak long aku iaitu arwah aku punya abang..well kat dua2 majlis nie sering di ajuk dgn soalan liyana bila lak nak kawin sampai tension aku..anw klu da jodoh kawin gk aku nanti..inshallah aku hanya merancang dan berdoa, DIA yang menentukan segalanya..


aisay gmbar kabur lak..tgan gigil la masa nie..ish org lain yg sarung cincin org lain lak yg nervous..bagaimana keadaan ku nanti?adakah pitam terus sebab nervous??huahuahua








anway dua2 sepupu aku nie yg pomp tue erk..not the pengantin laki
aku nak wish all the best for both of you..semoga korang bahgia and kekal selamanya..aminn



Tiada ulasan:

Catat Ulasan