Selasa, 22 Disember 2009

LOT OF THING TO DO!!

dah lama rasanya aku tak update..well byak keja la aku nak buat very busy..dgn sepupu aku kawin lg..anyway aku ada dpt beberapa tawaran lagi..emm kali nie company nya mmg yg kukuh and agak famous gak la..cuma gaji yg aku expect tak seperti yg aku arapkan..klu ikut kan ati aku mmg la aku tak kisah sbb yg penting pegalaman tp aku kena pkir panjang gak..aku tak nak pegalaman lalu berulang kembali..company2 nie bukan melayu..2 dari cina and 1 dari india..aku pernah keja dgn cina and melayu,rasa mcm nak cuba keja dgn india lak tp jauh sgt la dkt Jalan TAR tue la pulak..

emmm ada gak aku dpt tawarn dr sekitar tmpt tinggal aku nie tp company kecik la..aku tak nak di pergunakan lg sbb tue aku lebih prefer dgn company yg dah da nama and kukuh..so bia aku pulak cedok pengalaman dr sana..

nak ikutkan aku tak da la memerlukan keja immediately sebab tue aku lebih berhati2 skrg utk mencari keja,aku agak memilih skrg ni sbb aku tak nak benda yg sama berulang kt aku..

nanti klu rajin aku update lagi...aku nie nama jer tak bekerja tp masa still tak cukup..ada je keja aku kena settlekan..

oh ya, arie tu aku dh g pejabat tanah..alar psal bapak aku sibuk nak ambik umah tue..emmm dia tuntut harta sepencarian ke atas umah tue...and dia nak umah tue di tukar nama sepenuh nya atas nama dia..so semua adik2 aku tak setuju maka pegawai yg membicarakan kes nie meletakkan nama umah tue kepasa semua org termasuk la nenek aku..tp oleh sbb nenek aku tak dpt dtg dia kena sign surat la sama ada setuju @ tidak umah tue di tukar kepada semua nama..aku bawak la surat tue kt nenek aku and dia mintak bahagian dia di letakkan atas nama aku..aku tak mintak ya..tp dia yg nak bagi..aku dh suruh dia serahkan kepada adik aku yg bongsu tp dia tak nak so aku letak la nama aku..



1 ulasan:

  1. sabar la na.....aku yakin akan ade yang terbaik untuk ko...bak kata org yg istimewa "sabar itu ade kebaikannya"....

    BalasPadam