Khamis, 28 Januari 2010

PMR RESULT

result PMR dh lama kuar..aku jer malas nak update..adik aku tu salah seorang yg menduduki peperiksaan ni..malam sebelum tue aku dh nampak adik aku gelisah semcm je..mana nya dia tak takut and risau klu keputusan tak seperti yg di harap kan..so pagi2 lg kita org dh bangun g sekolah dia.. aku pun ikut gk sbb tak sabar nak tau..kementerian kata pukul 10 pg result dh bole ambik tp adik aku punya sek 1130 baru dia kuar kan..

sementara menunggu tue sepupu2 dia yg ambik PMR gak duk msg bg tau result dier org ader yg dpt 6A..so adik aku nie dh rasa cuak yg jelas kelihatan di mata aku..aku pun cuak gk..takut result mengecewakan..aku arap sgt dia dpt 8A tp tak da letak segunung harapan..

so gambar kat atas tue result dia..bole nampak tak??masa aku tgok adik aku dh nak ambik result aku cepat2 g sebelah dia..so bile cikgu kelas dia hulur je aku terus ambik...belum sempat adik aku nak tgok,aku dh sibuk2 nak tgok..pedulik..janji dpt ilangkan nervous aku masa tu..emm adik aku dapat 7A1B..okay la tu..dgn keadaan dia, so aku bangga gk la..

dia antara pelajar yg dapat straight A..masa nie kan kat atas pentas tue ader NURLIYANA, NURSHAHIRAH and AZFAR yg mana semua nie nama adik beradik aku termasuk nama aku tp tak da nama NURHAZWANI so saja je usik adik aku asal nama dia tak da..

kat bawah nie antara suasana sewaktu mengambil result dlm dewan..ramai gk la mak bapak yg dtg..ader yg happy and ader yg kecewa..nampak jelas di muka masing2..
rindu zaman aku ambik result dulu..




aku arap adik aku dapat masuk asrama tp mustahil sikit la sbb tahun lepas ramai sgt dpt 8a so peluang adik aku tipis utk mendapat tmpt..utk SBP dh check adik aku tak dpat...tgu MRSM lak..keluar 01.02.10 nie..aku mmg tak galakkan dia ambik teknik sbb tue aku tak apply kan..




Tiada ulasan:

Catat Ulasan